Veelgestelde vragen

FAQ

Wat met de data/gegevens verzameld via Voka Open Bedrijvendag? Toon meer
Hoeveel tickets kan ik in één reservatie reserveren? Toon meer

Onbeperkt zolang de capaciteit het toelaat.

Waarom reserveren? Toon meer

Bepaalde deelnemende bedrijven moeten rekening houden met een beperkte capaciteit of zijn onderworpen aan strenge veiligheidsmaatregelen. Daarom moet er bij deze bedrijven gereserveerd worden. We hanteren een maxima van X aantal bezoekers per tijdslot volgens de capaciteit van het bedrijf. 

Hoe reserveren? Toon meer

Elk deelnemend bedrijf aan editie 2022 van Voka Open Bedrijvendag op zondag 2 oktober kan je op www.openbedrijvendag.be terugvinden. Bovenaan is een rode button 'reserveer je plaats' voorzien om jouw reservatie te maken, zo zal je geleid worden naar de reservatiepagina.

Geef aan met hoeveel personen je wilt komen (aantal volwassenen, aantal jongeren tem 18 jaar).

Kies vervolgens een tijdslot voor het bedrijf van jouw keuze. Alleen binnen dit tijdslot kun je naar binnen. Kom dus niet te vroeg, maar ook zeker niet te laat! Indien je meerdere bedrijven wenst te bezoeken, dan voeg je een extra bedrijf toe en kan je een nieuwe reservering plaatsen binnen dezelfde transactie.

Tickets kunnen niet telefonisch of via mail worden gereserveerd en/of gewijzigd.

Geldigheid ticket reservatie Toon meer

Het e-ticket is enkel en alleen geldig voor het gereserveerde tijdslot vermeld op het ticket en kan slechts 1 maal gebruikt worden. Tickets worden enkel in elektronische vorm aangeleverd. Voka Open Bedrijvendag is niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van e-tickets. Het e-ticket moet gepresenteerd worden aan de ingang van het bedrijfsbezoek.

Kan ik mijn reservatie annuleren ? Toon meer

Is er onverwachts iets tussengekomen en kan je niet meer naar Voka Open Bedrijvendag komen? Dan kun je jouw tijdslot bij het bedrijf van jouw keuze annuleren, zodat deze vrij komt voor anderen. 

Je kan je gemaakte reservatie voor het bezoek niet zelf annuleren. Stuur een mailtje naar info@openbedrijvendag.be en wij helpen je graag verder. Vermeld zeker op welke naam en via welk mailadres de reservatie werd gemaakt. 

 

Kan ik mijn tijdslot-reservering ook wijzigen? Toon meer

Het is niet mogelijk om je reservering te wijzigen naar een ander bedrijf of een ander tijdslot. Het is natuurlijk wel mogelijk om je reservering te annuleren en vervolgens een nieuw bedrijfsbezoek te reserveren.

Annulatie – en wijzigingsvoorwaarden Toon meer

Een e-ticket kan niet meer gewijzigd, geruild worden door de gebruiker.

Als het gereserveerde ticket niet werd gebruikt, is dit voor eigen rekening en op eigen risico.

E-tickets worden nooit terugbetaald, ook niet in geval van overmacht of onvoorziene omstandigheden door Voka Open Bedrijvendag of derden.

In geval het deelnemend bedrijf niet kan openen wegens overmacht, wordt de bezoeker met gereserveerde tickets via een mail hiervan op de hoogte gebracht door Voka Open Bedrijvendag.

Bij reservatie verklaart de bezoeker akkoord te gaan met de algemene voorwaarden die van toepassing zijn tussen Voka Open Bedrijvendag en de gebruiker van het reservatiesysteem. Door het plaatsen van een reservatie bevestigt de gebruiker de voorwaarden te hebben gelezen en begrepen én gaat de gebruiker akkoord met de algemene voorwaarden en het privacybeleid.  Voka Open Bedrijvendag heeft het recht de voorwaarden te wijzigen zonder voorafgaande verwittiging en met onmiddellijke ingang op het moment van publicatie.

Heb ik toegang tot het bedrijf als ik iets later ben dan mijn tijdslot-reservatie? Toon meer

Jouw reservatie is alleen geldig binnen het tijdslot dat je gereserveerd hebt. Kom dus niet te vroeg, maar ook zeker niet te laat! Houd rekening met files en andere onvoorziene omstandigheden. Ben je te vroeg? Wacht op gepaste afstand bij de ingang, of blijf even in je auto wachten. 

Kan ik de dag zelf nog reserveren voor een bedrijfsbezoek? Toon meer

Bedrijven die met de reservatietool werken, kan je alleen bezoeken indien je gereserveerd hebt. Op zondag 2 oktober kan er nog steeds gereserveerd worden indien er voor het bedrijf van jouw keuze binnen een timeslot nog plaatsen beschikbaar zijn.

Wat als de timeslots volzet zijn en zelfs de volledige capaciteit van een bedrijf? Toon meer

In het geval een timeslot ‘volzet’ zou zijn, is die niet meer aan te klikken. Zo is jouw gereserveerde plaats(en) altijd gegarandeerd! Indien er eventueel annulaties zijn, dan komen deze plaatsen opnieuw beschikbaar.

Wat als ik ineens besluit dat ik langs wil komen? Toon meer

Zonder reservatie komen is helaas niet mogelijk. Je moet altijd vooraf online een tijdslot voor een bedrijf reserveren, zodat het beperkte aantal gasten op een veilige manier kunnen ontvangen worden. Annuleren is gratis.

Waarom kan ik alleen online reserveren en moet ik een tijdslot kiezen? Toon meer

Om de geldende maatregelen te kunnen waarborgen zullen de deelnemende bedrijven een maximum aantal bezoekers kunnen ontvangen. Daarom is een bezoek alleen mogelijk als je vooraf je tijdslot reserveert voor het bedrijf van jouw keuze.

Praktisch

Heeft u nog vragen